Jeugdwedstrijd 2

Uiterlijke inschrijfdatum Dinsdag 01-05-2018
Inschrijfgeld
Plaats Goor
Op de dag van de wedstrijd zal, naar aanleiding van het aantal deelnemers, de locatie van vissen worden gekozen. Dit heeft te maken dat er op 1 locatie niet meer dan 6 a 7 deelnemers kunnen zitten.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Junioren, kinderen

De deelname is gratis.

Je moet je wel even opgeven voor 17 uur bij Dier en Care in Goor.
Het vertrek is uiterlijk om 18 uur vanaf de parkeerplaats op de Schoolfeestweide.
Je hoeft, als je een keer mee wilt doen, nog geen lid te zijn van onze vereniging maar wanneer je vaker meedoet gaan wij er van uit dat je lid van onze vereniging wordt.

Aan het eind van het seizoen krijgen alle deelnemers ( die dan lid zijn ) een uitnodiging van ons voor de jaarafsluiting. ( zal zijn in de herfstvakantie )

Omdat het vorig jaar goed is bevallen gaan we weer naar de FORELLENVIJVERS in Diepenheim. We vissen daar dan een middag onder het genot van een hapje en een drankje. Daar zullen wij dan ook de kampioenen huldigen.

Organisator(en) Goorse HSV