Hoe word ik lid van de G.H.V. Goor.

- door je aan te melden bij de hengelsportzaak  Pets en Co Dier en Care  in Goor of

- door op onze site onder het kopje  "vispas" en onder  " online aanvragen vispas " de vispas te kopen en dan kun je gelijk vissen.

Op het formulier voor het aanvragen van de vispas wordt u gevraagd ons een machtiging te verstrekken voor het innen van de jaarlijkse contributie. Wij vragen u dringend hieraan mee te werken. ( over een paar jaar zal de acceptgiro geheel verdwijnen en bovendien zijn de kosten van het verwerken van deze acceptgiro zeer hoog voor ons ).

De contributie zal met € 3,00 worden verhoogd indien wij geen incasso machtiging van u krijgen.

U kunt uw lidmaatschap beëindigen door dit bij de penningmeester kenbaar te maken d.m.v. briefje, email of telefoon en wel voor 1 oktober van elk jaar. !!!!!!!!!!!!

Indien u ons nog geen machtiging heeft verstrekt maar u zou dat nog wel willen doen kan dat d.m.v. het invullen van de incasso machtiging op onze site.

Dit kunt u dan inleveren inleveren bij Pets en Co Dier en Care  in Goor of digitaal via onze site.

Wij hopen op uw medewerking in deze. Alleen ook met uw medewerking kunnen wij proberen de contributie zo laag mogelijk te houden.

Heeft u verdere vragen neemt u dan even contact op met ons. U kunt uw vraag stellen door hier te klikken.

U ontvangt dit jaar een "lijst van viswateren  " ( waterboekje )  welke u dient te bewaren tot eind 2021

De penningmeester